Servicedesk voor somt.nl: verschil tussen versies

Uit Somtelpedia
Ga naar: navigatie, zoeken
(Contact)
(Contact)
Regel 8: Regel 8:
  
 
===Contact===
 
===Contact===
De snelste manier om contact op te nemen met de helpdesk is mailen naar [helpdesk@somt.nl], velmeld hierbij in ieder geval je [[SOMTid]]. Beschrijf daarbij zo duidelijk mogelijk het probleem, waar het mis gaat, eventuele foutmeldingen of andere relevante informatie.
+
De snelste manier om contact op te nemen met de helpdesk is mailen naar [[helpdesk@somt.nl]], velmeld hierbij in ieder geval je [[SOMTid]]. Beschrijf daarbij zo duidelijk mogelijk het probleem, waar het mis gaat, eventuele foutmeldingen of andere relevante informatie.
  
 
====Telefonisch contact====
 
====Telefonisch contact====

Versie van 22 aug 2013 om 14:33

Bij vragen betreffende de volgende onderwerpen kun je contact opnemen met de helpdesk:

  • Ik ben medewerker, stagebegeleider, ingeschreven student of docent en kan niet inloggen op SOMTel
  • Ik kan niet inloggen op surfpost
  • Ik ben mijn wachtwoord vergeten
  • Het resetten van mijn wachtwoord lukt niet
  • Een andere technische vraag.

Contact

De snelste manier om contact op te nemen met de helpdesk is mailen naar helpdesk@somt.nl, velmeld hierbij in ieder geval je SOMTid. Beschrijf daarbij zo duidelijk mogelijk het probleem, waar het mis gaat, eventuele foutmeldingen of andere relevante informatie.

Telefonisch contact

Wil je liever telefonisch contact? Dat kan, mail daarvoor naar [helpdesk@somt.nl] en vraag om een terugbelverzoek. Beschrijf ook hierbij vast je probleem zodat wij geïnformeerd het gesprek kunnen aangaan.


Let op: Vermeld altijd je SOMTid bij communicatie met de SOMT.