Servicedesk voor somt.nl: verschil tussen versies

Uit Somtelpedia
Ga naar: navigatie, zoeken
(Informatie)
(Telefonisch contact)
Regel 15: Regel 15:
 
====Informatie====
 
====Informatie====
 
We kunnen je beter helpen als je meer details beschrijft.  
 
We kunnen je beter helpen als je meer details beschrijft.  
 
'''Let op''': Vermeld altijd je [[SOMTid]] bij communicatie met de SOMT.
 
 
====Telefonisch contact====
 
Wil je liever telefonisch contact? Dat kan, mail daarvoor naar [mailto:helpdesk@somt.nl helpdesk@somt.nl] en vraag om een terugbelverzoek (vermeld ook je telefoonnummer). Beschrijf ook hierbij vast je probleem zodat wij geïnformeerd het gesprek kunnen aangaan.
 
 
  
 
'''Let op''': Vermeld altijd je [[SOMTid]] bij communicatie met de SOMT.
 
'''Let op''': Vermeld altijd je [[SOMTid]] bij communicatie met de SOMT.

Versie van 19 aug 2016 om 17:09

Bij vragen betreffende de volgende onderwerpen kun je contact opnemen met de helpdesk:

  • Het resetten van mijn wachtwoord lukt niet
  • Een andere technische vraag.

Voordat je contact zoekt

Op deze website staat veel informatie, kijk die eerst door voordat je contact met de helpdesk opneemt. Bijvoorbeeld:

Contact

De snelste manier om contact op te nemen met de helpdesk is mailen naar servicedesk@somt.nl, velmeld hierbij in ieder geval je SOMTid. Beschrijf daarbij zo duidelijk mogelijk het probleem, waar het mis gaat, eventuele foutmeldingen of andere relevante informatie.

Informatie

We kunnen je beter helpen als je meer details beschrijft.

Let op: Vermeld altijd je SOMTid bij communicatie met de SOMT.