Servicedesk voor somt.nl: verschil tussen versies

Uit Somtelpedia
Ga naar: navigatie, zoeken
(Telefonisch contact)
Regel 1: Regel 1:
 
Bij vragen betreffende de volgende onderwerpen kun je contact opnemen met de helpdesk:
 
Bij vragen betreffende de volgende onderwerpen kun je contact opnemen met de helpdesk:
  
* Ik ben medewerker, stagebegeleider, ingeschreven student of docent en kan niet inloggen op SOMTel
 
 
* Ik kan niet inloggen op surfpost
 
* Ik kan niet inloggen op surfpost
* Ik ben mijn wachtwoord vergeten
 
 
* Het resetten van mijn wachtwoord lukt niet
 
* Het resetten van mijn wachtwoord lukt niet
 
* Een andere technische vraag.
 
* Een andere technische vraag.
 +
 +
===Voordat je contact zoekt===
 +
Op deze website staat veel informatie, kijk die eerst door voordat je contact met de helpdesk opneemt. Bijvoorbeeld
 +
* Inloggen op een van de SOMT diensten: [[Inloggen]]
 +
* Ik ben mijn wachtwoord vergeten: [[Wachtwoord herstellen]]
  
 
===Contact===
 
===Contact===

Versie van 28 aug 2013 om 12:28

Bij vragen betreffende de volgende onderwerpen kun je contact opnemen met de helpdesk:

  • Ik kan niet inloggen op surfpost
  • Het resetten van mijn wachtwoord lukt niet
  • Een andere technische vraag.

Voordat je contact zoekt

Op deze website staat veel informatie, kijk die eerst door voordat je contact met de helpdesk opneemt. Bijvoorbeeld

Contact

De snelste manier om contact op te nemen met de helpdesk is mailen naar helpdesk@somt.nl, velmeld hierbij in ieder geval je SOMTid. Beschrijf daarbij zo duidelijk mogelijk het probleem, waar het mis gaat, eventuele foutmeldingen of andere relevante informatie.

Telefonisch contact

Wil je liever telefonisch contact? Dat kan, mail daarvoor naar helpdesk@somt.nl en vraag om een terugbelverzoek (vermeld ook je telefoonnummer_. Beschrijf ook hierbij vast je probleem zodat wij geïnformeerd het gesprek kunnen aangaan.


Let op: Vermeld altijd je SOMTid bij communicatie met de SOMT.