Servicedesk voor somt.nl: verschil tussen versies
k (Admin heeft pagina Helpdesk naar Helpdesk voor somt.nl hernoemd) |
(→Informatie) |
||
Regel 14: | Regel 14: | ||
====Informatie==== | ====Informatie==== | ||
− | We kunnen je beter helpen als je meer details beschrijft | + | We kunnen je beter helpen als je meer details beschrijft. |
'''Let op''': Vermeld altijd je [[SOMTid]] bij communicatie met de SOMT. | '''Let op''': Vermeld altijd je [[SOMTid]] bij communicatie met de SOMT. |
Versie van 19 aug 2016 om 17:09
Bij vragen betreffende de volgende onderwerpen kun je contact opnemen met de helpdesk:
- Het resetten van mijn wachtwoord lukt niet
- Een andere technische vraag.
Voordat je contact zoekt
Op deze website staat veel informatie, kijk die eerst door voordat je contact met de helpdesk opneemt. Bijvoorbeeld:
- Inloggen op een van de SOMT diensten: Inloggen
- Ik ben mijn wachtwoord vergeten: Wachtwoord herstellen
- Digitale BIB: Ik kan niet inloggen: VUB
Contact
De snelste manier om contact op te nemen met de helpdesk is mailen naar servicedesk@somt.nl, velmeld hierbij in ieder geval je SOMTid. Beschrijf daarbij zo duidelijk mogelijk het probleem, waar het mis gaat, eventuele foutmeldingen of andere relevante informatie.
Informatie
We kunnen je beter helpen als je meer details beschrijft.
Let op: Vermeld altijd je SOMTid bij communicatie met de SOMT.
Telefonisch contact
Wil je liever telefonisch contact? Dat kan, mail daarvoor naar helpdesk@somt.nl en vraag om een terugbelverzoek (vermeld ook je telefoonnummer). Beschrijf ook hierbij vast je probleem zodat wij geïnformeerd het gesprek kunnen aangaan.
Let op: Vermeld altijd je SOMTid bij communicatie met de SOMT.